Novo u ponudi Rent a Car agencije Easy RentToyota Land Cruiser 2.8 D4D

Tradicija duga 66 godina u izradi terenskih vozila, stavila nas je pred iskušenje, da li uopšte da testiramo ovaj automobil, obzirom da u okolini Beograda i nismo baš imali adekvatan teren.

Naši prijatelji iz Lovačkog udruženja pozvali su nas na mini off road turu u ataru sela Mala Moštanica, nadomak Beograda.

Toyota-Land-Cruiser

Toyota Land Cruiser poslednje generacije je pre svega velik i robustan automobil.

Sa dužinom od 4760 mm, širinom od 1890 mm, visinom od 1850 mm i međuosovinskim razmakom od 2790 mm, jasno je da se radi o možda i najrobusnijem terencu trenutno na tržištu.

Takođe, Land Cruiser je od tla “podignut” 215 mm što uz ukupne gabarite znači da može da pređe vodenu prepreku dubine 70 cm što je za veliki broj terenaca nemoguća misija.

Novi motor zapremine 2.8 l koji je zamenio prethodni 3.0 l isporučuje 177 ks uz obrtni momenat od 450 Nm u rasponu od 1600 do 2400 obrtaja/min.

Obzirom na težinu automobila od 2.200 kg i permanentnim pogonom na svim točkovima, motor je sasvim zadovoljavajući.

Maksimalnu brzinu od 175 km/h postiže relativno lako, obzirom da je ubrzanje od 0-100 km/h svega 12,7 sekundi.

Takodje, treba uzeti u obzir da je ovo pre svega terenski (off road) automobil.

Toyota-Land-Cruiser-test vožnja

Fabrika kaže da Land Cruiser troši 8,4l dizela ali u realnim uslovima to je ipak oko 10l prosečno (van asfalta smo zabeležili oko 12l dok je na putu trošio oko 8l dizela.

Toyota-Land-Cruiser u ponudi easy renta

Obzirom da smo Toyotu Land Cruiser uglavnom testirali van puta, na koliko-toliko Off Road terenu, prenećemo vam naše utiske.

Po našem mišljenju ovaj auto ima odlične vozne karakteristike pogotovo na deonicama van puta, obzirom da vozač ima vrlo precizne povratne informacije šta se dešava ispod njega.

 

Land Cruiser

Napred ima nezavisno vešanje sa dvostrukim ramenima dok pozadi ima četvorodelno vešanje sa Panhardovom polugom. Takođe i sistemi za pomoć pri vožnji van puta (Adaptive Variable suspension AVS ), celokupno vešanje elektronski kontrolisano, daje jedan dodatan užitak na baš nepristupačnim i surovim terenima.

Mišljenja smo da je Toyota Land Cruiser opravdao epitet najboljeg Off Roud-era na svetu.

Ni u jednom momentu nismo imali utisak da negde nećemo proći ili da će nas neka prepreka zasutaviti. Land Cruiser jednostavno “melje” sve pred sobom.

Toyota-Land-Cruiser- spoljašnjost automobila

U gradskoj vožnji, ipak je situacija malo drugačija.

Land Cruiser je ogroman auto, i grad mu manje prija od off road terena, ali daleko od toga da se teško vozi.

Jedan zanimljiv podatak vezan za ovaj auto je da mu je krug okretanja samo 11,6 metara što je za ovoliki auto odlično a posebno ima izražaj prilikom vožnje nepristupačnim terenima i uskim planinskim putevima.

Toyota-Land-Cruiser unutrašnjost automobila

I za kraj ovog kratkog testa možemo slobodno da kažemo da je Toyota Land Cruiser auto za svakakve namene, bilo da njime želite da povezete celu porodicu zajedno sa rodbinom u neki fensy restoran (postoji i verzija sa 7 sedišta), ili pak želite da odete po najvećoj mećavi u neki od ski centara, ili pak izlet u Sahari (ako ste iz tog dela sveta), ovaj auto će vas prevesti i odvesti bilo gde i bilo kada bez ikakvih bojazni da će se nešto “pokvariti” ili da negde nećete uspeti da stignete.

Ovaj auto biće dostupan kroz opciju Operativnog Renta za pravna I fizička lica.

Za sve dodatne informacije slobodno nam se javite.

Vas Easy Rent – Rent a car Beograd