Zahvaljujući našem partneru Toyota Novi Beograd MAG Centar d.o.o, bili smo u prilici da testiramo Toyotu Rav 4 Hybrid.

Na prvi pogled, impozantan automobil.Slobodno možemo reći da nema nikakve veze sa prethodnim modelom, ovo je jednostavno jedan veoma ozbiljan SUV.

toyota RAV 4 hybrid

Ali da krenemo od početka.

Vozilo je opremljeno rednim četvorocilindričnim benziskim motorom od 2,5 l koji je uparen sa dva elektro motora( vozili smo 4x4 verziju) i maximalnu snagu od 197 ks isporučuje pri 4400-4800 o/min

Takodje,za pogon je zadužen automatski CVT menjač sa 6 brzina, koji toliko fluidno menja brzine da zaista nemate predstavu u kojoj ste brzini.Jednostavno promene brzina se uopste ne osećaju.

Takodje, postoji i opcija manuelnog moda promene brzina, ali za ovakav tip vozila, on zaista nije potreban.

unutrašnjost toyote rav

Ponuda prostora u kabini je zaista inpresivna, počev od prednjih sedišta koja su veoma udobna i komforna, pa do zadnje klupe kojoj se može podešavati nagib.

Naš subjektivni osećaj je da je Rav 4 najkomforniji automobil u klasi.

pogled sa zadnjeg sedišta

Prtljažnik od 500 l je dovoljno velik da u njega možete odložiti sve što vam je potrebno, pod je ravan i sam otvor prilično velik, tako da nema nikakvih problema prilikom pakovanja stvari.

Takodje, može se povećati obaranjem zadnjih sedišta na 1054 odnosno 1633 l

Ono što je nama bilo najzanimljivije na testu je sama vožnja i ponašanje auta.

Automobil se startuje pritiskom na dugme ( poseduje keyless go sistem) nakon čega ste spremni za voznju.

test vožnja toyota rav

Obzirom da benzinski motor uopšte nije aktivan prilikom startovanja automobila,ne postoje nikakvi šumovi ili vibracije, potrebno je malo vremena da se naviknete na tišinu u kabini J

Prilikom kretanja, automobil koristi elektro motor ali samo u slucaju da krećete lagano ida ravnomerno dodajete gas. Ako zelite žustrije da krenete,aktivira se benzinski motor.

Sama vožnja čini kombinaciju rada elektro i benzinskog motora i zasita je uživanje voziti takav automobil. Buka u kabini praktično da ne postoji u uslovima gradske voznje, gde Rav 4 Hybrid i ostvarije najveće uštede u potrošnji goriva.

Rav 4 Hybrid je veoma pregledan i jednostavan auto za voznju.

Na auto putu Toyota RAV 4 Hybrid takođe postiže odlična međuubrzana.Iako nismo zeleli da Rava poteramo do krajnjih granica, čini nam se da mađuubrzanja od 110 do 170 postigne za veoma kratko vreme.

U uslovima vožnje na autoputu Rav 4 Hybrid svakako nije ekonomičan obzirom da Hybridni pogon nema nikakvu funkciju.

toyota rav volan

Sve u svemu,ono što je nas najviše iznenadilo je potrošnja goriva, koja je u zaista mešovitim uslovima vožnje ( prešli smo oko 400 km ) iznosila svega 6.1 l na 100 predjenih kilometara.

I na kraju,naš zaključak je da je Toyota RAV 4 Hybrid jedan zaista impresivan automobil koji vozaču daje specifičan osećaj i neverovatno uživanje u vožnji.

Toyota Rav 4 Hybrid će biti dostupan u Easyrent Rent a car Beograd za najmove iskljičivo za Pravna lica- Firme, kroz Operativni Rent.

Za više inormacija o uslovima najma, pozivamo Vas da nas kontaktirate.

Vaš Easyrent