Zahvaljujući našem partneru Toyota Novi Beograd MAG Centard.o.o, u prilici smo da vam predstavimo novo vozilo koje će uskoro biti u ponudi u Easyrent Rent a Car Beograd.

Obzirom da smo verovatno jedini Rent a Car u regionu koji u svojoj ponudi ima Hybridne automobile, koristimo priliku da vam ih predstavimo,kako bi stekli sliku o kakvim se vozilima radi, pre nego što ih iznajmite.

toyota auris hibrid

Toyota Auris Hybrid…pa možemo slobodno reći da se dosta razlikuje od “običnog” Aurisa, iako izgledaju potpuno identično, razlike su osetne jedino u vožnji.

Model koji smo testirli opremljen je benzinskim motorom od 1.798 ccm snage 99 ks pri 5200 o/min I elektro motorom snege 82 ks koji isporucuje 207 Nm obrtnog momenta.

Zapravo, ova kombinacija jedina je dostupna u Hybridnoj verziji Aurisa, stim što možete birati između 4 paketa opreme.

Baterija je smeštena ispod zadnjeg sedišta sto uopste ne utice na komfor kabine kao ni prtljažnog prostora.Prtljazni prostor je identičan kod oba modela Aurisa I iznosi pristojnih 360 l

Toyota za iznajmljivanje

Da se vratimo na motorizaciju. Ukupna kombinovana snaga Aurisa Hybrida je 136 ks što je sasvim dovoljno za pristojne performance ( fabrički podaci kazu da je ubrzanje od 0 do 100 km/h 10,9 sekundi –ovo nismo isprobavali ali nema razloga da ne verujemo fabrici)

motor

Menjač je automatski ,dobro poznati CVT (kontinuirano promenljiva transmisija i PGS -Planetary Gear System)

Automobil se startuje pritiskom na dugme Start/Stop,nakon čega će vam signal da je auto aktivan biti jedino bip, i popaljene lampice na instrument tabli.

Benzinski motor nema nikakvu funkciju prilikom startovanja automobila-u kabini je potpuna tišina.

Ručica menjaca se razlikuje od ručice u Yarisu Hybridu,i potrebno je malo vremena da se na nju naviknete, obzirom da ne izgleda i ne koristi se kao klasicna ručica automatskih menjača.

menjač

Prebacivanjem u drive mode, spremni ste za vožnju.

Automobil je potpuno nečujan,do momenta naglog dodavanja gasa, ili ako konstantno vozite na elektricni pogon pa se baterija prosto isprazni.Tada benzinski motor preuzima pogonsku funkciju,ali takođe I dopunjuje bateriju, tako da sama voznja u suštini predstavlja kombinaciju rada elektro I benzinskog motora.

Performanse Aurisa Hybrida su zaista dobre, ne mozemo da kazemo i odlicne, obzirom da ovo jednostavno nije sprtski automobil iako pomalo odaje takav utisak.

Obzirom da u gami imamo i “običan”Auris sa 1.6 benzinskim motorom i 132 ks čini nam se da “običan” Auris za nijansu ima bolje performance.

Toyota Auris Hybrid ipak ima 100kila više od svog kolege, tako da se razlika ipak oseti.

U svakom slučaju, Auris Hybrid se zaista lepo I jednostavno vozi,ubrzanja su sasvim dobra,kao i medju ubrzanja prilikom prticanja.

Maksimalnu brzinu nismo testirali, ali Auris Hybrid bez ikakvih problema pojuri do 180 km/h

Zahvaljujući radu oba motora, gubitak snage se uopšte ne oseća prilikom naglih ubrzanja, obzirom da je kombinovani obrtni momenat veći nego kod običnog Aurisa.

Oslanjanje Hybrida je “malo drugačije” podešeno,pa nam se čini da Hybrid nema stabilnost u krivinama I naglim promenama pravca kao “običan” Auris.

Da nas ne shvatite pogrešno, oslanjanje vozila je fenomenalo,ali nije toliko fenomenalno kao kod običnog Aurisa koji je prosto zalepljen za asfalt.

test vožnja

Enterijer Aurisa je odlično smišljen i imate utisak da sedite u nekom premium brendu, obzirom da su materijali zaista odlični,kao I završna obrada.

Audio sistem I klimatizacija su odlicno urađeni,sve je digitalno i lepo profilisano.

unutrašnost vozila

Ono što ovaj auto čini drugačijim od svog kolege I ono što je njegova sustina je emisija Co2 od svega 82 g/km kao I potrošnja koja u proseku iznosi oko 4,7 l bezolovnog benzina.

Potrošnja u gradskim uslovima kretala se oko 4l na 100 km, dok je potrosnja na magistralnim I auto putevima iznosla oko 5,5 l na 100 km ,što Aurisu daje prosečnu kombinovanu potrošnju od svega 4,7 l na 100 km.

Iako fabrika kaze da kombinovana potrošnja iznosi 3,5 l na 100 pređenih km ,mi ipak nismo uspeli da dodjemo do te brojke.

Da rezimiramo, ono što smo mi zabelezili je više nego odlicno, obzirom na veličinu,težinu I performanse automobila.

Toyota Auris Hybrid je jedan zaista kvalitetan I dobar automobil, koji svoj pun potencijal ostvaruje u uslovima gradskih gužvi.

Cena vozila nije mala I uvek se nameće pitanje nabavke baš ovakvog automobila, obzirom da za sličan novac možete nabaviti i veći I komforniji automobil,ali sigurno ne možete nabaviti automobil sa manjom emisijom Co2 I manjom potrošnjom goriva.

zadnji trap

Mišljenja smo da I kod nas polako dolazi vreme Hybridnih vozila I da ce u skladu sa svetskim trendovima I ovde zaživeti određene subvencije koje prate posedovanje ovakvih automobila.

Toyota Auris Hybrid biće dostupan u Easyrent Rent a Car Beograd kroz operativni rent, odnosno dugoročni najam za Firme.

Za više informacija oko uslova najam kao i cenama i dostupnim modelima slobodno nam se javite.

Vaš Easyrent Rent a Car Beograd.